top of page
Doneer ook!

Drie dagen fietsen met mijn 11-jarige zoon


Ja, de hele familie doet mee mijn fietsavontuur. Ik ging drie dagen fietsen met mijn zoon. Hij op een snel en licht fietsje, ik op mijn mountainbike. Van Amsterdam naar Alkmaar, van Alkmaar naar Hoorn en van Hoorn naar Amsterdam. Met onderweg twee overnachtingen bij Vrienden op de Fiets, een kaasmarkt, het Broeker veilingmuseum in Langedijk, een bezoek aan de Hoornse Kermis en het museum van de 20e eeuw. Prachtige dorpjes, prachtige huizen en tuinen, Noord-Holland lag er mooi bij afgelopen dagen. En ik heb weer 172 KM in de benen. Trots op mijn zoon!

Tip: ga ook eens fietsen met een van je kinderen. Superleuk om te doen!

Tip2: doneer iets voor Amref Flying Doctors en zorg zo dat ik het sponsorbedrag in oktober kan kaan brengen naar Tanzania. Doneer hier. Mijn dank is groot!


recente berichten
Archive
Search By Tags
Er zijn nog geen tags.
bottom of page