top of page
Doneer ook!

Twee dagen achter elkaar


Voor het eerst heb ik twee dagen achter elkaar gefietst. In Tanzania moeten we straks 3 dagen achter elkaar, dan een rust dag en dan weer drie dagen. Dus het lijf moet even flink getraind worden. Zaterdag fietste ik 63 KM van Amsterdam - Halfweg - Bloemendaal - Halfweg. Fijn weer, fijne fiets, mooie omgeving, flinke wind. Af en toe een klimmetje in de duinen. Moe en voldaan kwam ik aan bij de auto.

De volgende dag, op zondagochtend, fietste ik van Almere naar Amsterdam, 35 km. Het ging prima, maar ik voelde wel de rit van gisteren in mijn benen.

De training gaat dus lekker, vind ik.

Nu nog

- drie ritten achter elkaar,

- langere ritten

- meer onverhard

Wie fietst een keer met me mee?


recente berichten
Archive
Search By Tags
Er zijn nog geen tags.
bottom of page