top of page
Doneer ook!

Onverhard, hoogtemeters en mijn eerste lekke band


Ik ben een weekje in Mecklenburg-Vorpommern. Op de Mecklenburgische Seenplatte. Erg mooi, erg groen en erg rustig. We zijn met zijn 5-en en alleen mijn fiets is mee. Om 's ochtends verse broodjes te kunnen halen en om te kunnen trainen. Elke dag even een rondje, fijn! Al is het wel koud en soms ook nat. Hagel hebben we ook al gehad. Eind april is het!. Het huisje heeft gelukkig een houtkachel, hout sprokkelen we gewoon in het bos, en een sauna. Het meer is prachtig, alle andere meren ook, maar voor varen, kanoen, zwemmen moeten we een keer in de zomer terugkomen.

Gelukkig veel goede fietspadbordjes hier, erg fijn! Beter dan in Belgiƫ. Alleen, vanochtend toen ik wilde wegfietsen voor broodjes, had ik een lekke band... Hm, geen bandenplakspul meegenomen. Ik had wel al een klein pompje aangeschaft. Gelukkig had supermarkt Edeka een reparatiesetje. Alles is weer gefixt, met een lepeltje als bandenlichter. Nog wel door J, nog niet door mij. Maar de volgende band doe ik zelf, ik beloof het ;-)

P.S. Je kunt me nog steeds steunen door te doneren of door een brainstormsessie bij me te kopen. Direct doneren doe je hier, de gewone brainstorm staat hier en de brainstorm-by-bike vind je hier. Doe het, het is voor Amref Flying Doctors en je helpt mij ermee naar Afrika! Met minder dan ā‚¬5.000 mag ik namelijk niet mee in oktober. Dank je wel!!


recente berichten
Archive
Search By Tags
Er zijn nog geen tags.
bottom of page