top of page
Doneer ook!

NIEUW: nu ook een Brainstorm by bike!

Hoe vaak had jij een zakelijke afspraak op de fiets? Die ook nog waardevolle uitkomsten had?

Omdat ik van combineren houd en het erg leuk is om in de natuur te praten en ideeƫn te bedenken, heb ik een nieuwe dienst, speciaal voor mijn Afrika-avontuur. Ik bied jou zakelijk of privƩ, de Brainstorm by Bike-tour aan. Geen coaching, geen advies, just ideas. Jij kan daarna zelf weer verder met je vraagstuk.

Wat is het?

We gaan samen fietsen, zo'n 1,5 a 2 uur. In Groot-Amsterdam. Jij zorgt voor het startpunt, een route en een vraagstuk. Ik doe de tour op mijn mountainbike, jij op jouw fiets. Jij brengt een vraagstuk in en dus de route, ik lever jou tijdens het fietsen ideeƫn.

Het fietstempo ligt op ca 25 km per uur, het brainstormtempo op ca. 25 ideeƫn per uur.

De kosten van deze persoonlijke brainstorm-by-bike zijn ā‚¬150 excl. BTW. Geen reiskosten dit keer, ik kom op mijn fiets naar je toe ;-).

Jouw opbrengsten:

1. heel veel ideeƫn voor jouw vraagstuk

2. diverse connecties met mensen uit mijn netwerk,

3. je hebt lekker gesport

4. je hebt een goed doel gesteund!

Want de gehele opbrengst gaat naar Amref Flying Doctors, waarmee ik in oktober naar Tanzania ga om hun projecten te bezoeken.

Zin in een fietstochtje? Je zit vast ergens mee waar je ideeƫn voor kunt gebruiken! Ik trek vast mijn fietsbroek aan!

Ben je geen fietser, maar heb je wel behoefte aan een brainstormafspraak? Dan doen we het gewoon op kantoor.


recente berichten
Archive
Search By Tags
Er zijn nog geen tags.
bottom of page