top of page
Doneer ook!

Ik mag toch meedoen!


Africa Classic

Ik hoopte er al op en het lukte ook. Er kwamen wat afvallers en er kwam een plekje voor me vrij. Al hoewel ik nog niemand had gesproken die met mij gepraat had en gezegd had, "dat kan jij", heb ik me toch definitief aangemeld. Let's do it! Het geeft een doel in het leven, niet waar?

Op naar spullen, adviezen, een fiets en een website om mijn avonturen bij te houden.

Vriendin Sacha ging vorig jaar ook een reis doen met / voor een goed doel en ze had gelukkig een lijst met sponsorwervingtips voor me.

Op 17 maart is de echte kick-off, dan ontmoet ik andere deelnemers. Ondertussen vraag ik allerlei mensen advies. Zadelpijn schijnt het grootste risico te zijn...

De vrouw die de vraag op de envelop schreef in oktober, Mariƫt, mailde me heel toevallig net deze week. Ik kon haar dus melden dat ik ook mee ga!


recente berichten
Archive
Search By Tags
Er zijn nog geen tags.
bottom of page